Checkpoint 6. |
Brevet karta |
Jet na prvním místě celých 200km je pořádná makačka, naštěstí moc nefoukalo a náledí bylo ke mě milosrdné a vždy jsem stačil kolo napřímit. V cíli závodu jsem se dověděl, že né všichni měli takové štěstí a dokonce jedna závodnice byla hospitalizována se zlomeninami čelisti a ruky. Náš náskok s Martinem byl docela velký, a zastavili jsme i na krátké teplé jídlo cca po 130km. Pěkně hamburgra s hranolkama a pořádně jsem to prolil litrem Coly. Zbylých 80km jsem měl o desert postaráno. Pořád se mi to krásně vracelo, ale nikdy né přes „čáru“. Potkali jsme i pár blbečků v plechovkách, ale nic vážného, vždy to můj vztyčený prostředníček byl schopný ukočírovat, když ne, tak se Martin dycky za nás pomodlil panických zvoláním „Jesus, motherfucker“. Ke konci už můj přívěs pálil poslední dostupné kalorie, moc se mi líbilo jak se s tím pral, kluk šikovná. Osobně jsem byl překvapený jak se mi s takovou zimní dvoustovkou podařilo pěkně poprat. Užil jsem si krásné dlouhé sjezdy, kterým předcházeli neméně dlouhé výšvihy a kratičké stojky (za ty bych zabíjel), obzvláště poslední stoupák. Tam jsem Martina nadobro ztratil, vycvakl se a už nebyl schopný se znovu rozjet.
Rest day v neděli |
Den na to jsem se musel jet provětrat do kopců do Surrey, protože má milovaná KONA už skoro stávkovala, že ji podvádím se silničkou, tak to byl takový pěkný závěr týdne. Týdne kdy jsem se dostal do závodu TRANSCONTINENTAL race, a to bude teprve bomba, první náčrt trasy mi ukazuje 4200 km a 61 000 m převýšení, dal jsem si limit 12 dní….